![]() |
تحويل لمعالج k0S مونتاج امثال Astra10000ACE و Astra8900s والاشباه لتدعيم الجى شير بلص والاكستريم
3 مرفق
تحويل لمعالج k0S مونتاج امثال Astra10000ACE و Astra8900s والاشباه لتدعيم الجى شير بلص وسيرفر اورانج شير والعديد من ايقونات ايبى تيفى منها اكستريم طريقة التحويل هتحط السوفت على الفلاشة وهتدخل على التحديث وهتحمل على وضع الكل طيب لو مقبلشى هتدخل على المعلومات وتدوس من الريموت على الزر الاحمر وتكتب 112 هتظهر معاك f112 ترجع تدخل على التحديث ان شاء الله هيقبل معاك
https://scontent.fcai1-2.fna.fbcdn.n...Cg&oe=66AF47A8 https://scontent.fcai1-2.fna.fbcdn.n...ow&oe=66AF3D6B |
رد: تحويل لمعالج k0S مونتاج امثال Astra10000ACE و Astra8900s والاشباه لتدعيم الجى شير بلص والاكستريم
الله ينور تسلم ايدك ياسينيور دائما متألق
|
رد: تحويل لمعالج k0S مونتاج امثال Astra10000ACE و Astra8900s والاشباه لتدعيم الجى شير بلص والاكستريم
https://www12.0zz0.com/2024/05/09/17/195239250.gif https://www.amalqtsat.com/vb/images/2/99/1/icon35.gifhttps://www.amalqtsat.com/vb/images/2/99/4110.gifhttps://www.amalqtsat.com/vb/images/2/99/1/icon35.gif اللهم صّلِ وسَلّمْ عَلۓِ نَبِيْنَامُحَمد ﷺ https://www.amalqtsat.com/vb/images/2/99/1/icon35.gifجـــــــــــزاك الله خــــيـــــــراًhttps://www.amalqtsat.com/vb/images/2/99/1/icon35.gif تقبل الله منا و منكم صالح ال***** https://up.3almc.com/uploads/3almc.n...2727534865.gif |
رد: تحويل لمعالج k0S مونتاج امثال Astra10000ACE و Astra8900s والاشباه لتدعيم الجى شير بلص والاكستريم
ربنا يباركلك يا هندسه
|
رد: تحويل لمعالج k0S مونتاج امثال Astra10000ACE و Astra8900s والاشباه لتدعيم الجى شير بلص والاكستريم
استرا
0E000500 |
رد: تحويل لمعالج k0S مونتاج امثال Astra10000ACE و Astra8900s والاشباه لتدعيم الجى شير بلص والاكستريم
Thanks
|
رد: تحويل لمعالج k0S مونتاج امثال Astra10000ACE و Astra8900s والاشباه لتدعيم الجى شير بلص والاكستريم
بارك الله فيك
|
رد: تحويل لمعالج k0S مونتاج امثال Astra10000ACE و Astra8900s والاشباه لتدعيم الجى شير بلص والاكستريم
معلش سؤال ينفع لرسيفر استرا 10000plus hd الاسود
|
رد: تحويل لمعالج k0S مونتاج امثال Astra10000ACE و Astra8900s والاشباه لتدعيم الجى شير بلص والاكستريم
تسلم ايدك يا هندسه |
رد: تحويل لمعالج k0S مونتاج امثال Astra10000ACE و Astra8900s والاشباه لتدعيم الجى شير بلص والاكستريم
االه ينور عليك
|
رد: تحويل لمعالج k0S مونتاج امثال Astra10000ACE و Astra8900s والاشباه لتدعيم الجى شير بلص والاكستريم
ok
|
رد: تحويل لمعالج k0S مونتاج امثال Astra10000ACE و Astra8900s والاشباه لتدعيم الجى شير بلص والاكستريم
شكرا
|
رد: تحويل لمعالج k0S مونتاج امثال Astra10000ACE و Astra8900s والاشباه لتدعيم الجى شير بلص والاكستريم
بارك الله فيك
|
رد: تحويل لمعالج k0S مونتاج امثال Astra10000ACE و Astra8900s والاشباه لتدعيم الجى شير بلص والاكستريم
جزاك الله خيرا
|
رد: تحويل لمعالج k0S مونتاج امثال Astra10000ACE و Astra8900s والاشباه لتدعيم الجى شير بلص والاكستريم
بَارَكَ اٌللّه فِيكَ أَخِي اٌلْكَرِيم
|
رد: تحويل لمعالج k0S مونتاج امثال Astra10000ACE و Astra8900s والاشباه لتدعيم الجى شير بلص والاكستريم
مشكور على مجهوداتكamalqt2amalqt2amalqt2amalqt2amalqt 2
|
رد: تحويل لمعالج k0S مونتاج امثال Astra10000ACE و Astra8900s والاشباه لتدعيم الجى شير بلص والاكستريم
ربنا يباركلك
|
رد: تحويل لمعالج k0S مونتاج امثال Astra10000ACE و Astra8900s والاشباه لتدعيم الجى شير بلص والاكستريم
الله ينور تسلم ايدك يا بشمهندس
|
رد: تحويل لمعالج k0S مونتاج امثال Astra10000ACE و Astra8900s والاشباه لتدعيم الجى شير بلص والاكستريم
تم التجريب على جهاز 7star 9191hd الكبير لكن فشل في التحميل شكرا على المجهود المبذول والرائع
|
رد: تحويل لمعالج k0S مونتاج امثال Astra10000ACE و Astra8900s والاشباه لتدعيم الجى شير بلص والاكستريم
الله ينور ياهندسه
|
رد: تحويل لمعالج k0S مونتاج امثال Astra10000ACE و Astra8900s والاشباه لتدعيم الجى شير بلص والاكستريم
شكرا على المجهود المبذول والرائع
|
رد: تحويل لمعالج k0S مونتاج امثال Astra10000ACE و Astra8900s والاشباه لتدعيم الجى شير بلص والاكستريم
مشكوررر
|
رد: تحويل لمعالج k0S مونتاج امثال Astra10000ACE و Astra8900s والاشباه لتدعيم الجى شير بلص والاكستريم
مشكووووووور
|
رد: تحويل لمعالج k0S مونتاج امثال Astra10000ACE و Astra8900s والاشباه لتدعيم الجى شير بلص والاكستريم
مجهود جميل شكرا جدا
|
رد: تحويل لمعالج k0S مونتاج امثال Astra10000ACE و Astra8900s والاشباه لتدعيم الجى شير بلص والاكستريم
جزاك الله خير الجزاء
|
رد: تحويل لمعالج k0S مونتاج امثال Astra10000ACE و Astra8900s والاشباه لتدعيم الجى شير بلص والاكستريم
تسلم ايدك
الله ينور عليك |
رد: تحويل لمعالج k0S مونتاج امثال Astra10000ACE و Astra8900s والاشباه لتدعيم الجى شير بلص والاكستريم
تسلم يا غالى ع الشغل العالى
|
رد: تحويل لمعالج k0S مونتاج امثال Astra10000ACE و Astra8900s والاشباه لتدعيم الجى شير بلص والاكستريم
الله ينور
|
رد: تحويل لمعالج k0S مونتاج امثال Astra10000ACE و Astra8900s والاشباه لتدعيم الجى شير بلص والاكستريم
شكرا
|
| الساعة الآن 10:50 PM |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.
منتديات عمالقه السات