منتديات عمالقة السات

منتديات عمالقة السات (https://www.amalqtsat.com/vb/index.php)
-   قسم تحويلات اجهزة برفكس HD (https://www.amalqtsat.com/vb/forumdisplay.php?f=127)
-   -   تحويل رسيفر برفيكس8000H1 للاصدار القديم ,,,, (https://www.amalqtsat.com/vb/showthread.php?t=55454)

Mahmoud Mostafa Eid 2026/01/14 03:27 PM

تحويل رسيفر برفيكس8000H1 للاصدار القديم ,,,,
 
1 مرفق
السلام عليكم
عندي مشكلة ف تحويل رسيفر برفيكس 8000H1 نزلت السوفت القديم اللي هو الاصدار الاول ونزلتة ع فلاشة ووصلت بالرسيفر وباحي انزل السوفت يظهري هذا الجهاز غير داعم هذا الملف وحتي ملف القنوات ارجو ايجاد حل ؟!!

ناصــر ســـات 2026/01/15 03:37 PM

رد: تحويل رسيفر برفيكس8000H1 للاصدار القديم ,,,,
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mahmoud Mostafa Eid (المشاركة 998047)
السلام عليكم
عندي مشكلة ف تحويل رسيفر برفيكس 8000H1 نزلت السوفت القديم اللي هو الاصدار الاول ونزلتة ع فلاشة ووصلت بالرسيفر وباحي انزل السوفت يظهري هذا الجهاز غير داعم هذا الملف وحتي ملف القنوات ارجو ايجاد حل ؟!!

التحويل اول مرة باللودر
من فضلك اقرأ الموضوع

هــــــــنــــــــا

ali1000 2026/04/12 01:11 AM

رد: تحويل رسيفر برفيكس8000H1 للاصدار القديم ,,,,
 
asd

ali1000 2026/04/12 01:11 AM

رد: تحويل رسيفر برفيكس8000H1 للاصدار القديم ,,,,
 
السلام عليكم

ali1000 2026/04/12 01:12 AM

رد: تحويل رسيفر برفيكس8000H1 للاصدار القديم ,,,,
 
جزاك الله كل خير ياهندسة

hemaaed 2026/05/14 09:21 PM

رد: تحويل رسيفر برفيكس8000H1 للاصدار القديم ,,,,
 
شكراا


الساعة الآن 06:46 PM

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.
منتديات عمالقه السات