منتديات عمالقة السات

منتديات عمالقة السات (https://www.amalqtsat.com/vb/index.php)
-   ترومان اتش دى ( HD ) (https://www.amalqtsat.com/vb/forumdisplay.php?f=44)
-   -   مطلوب سوفت حديث لترومان اوبشن 270 (https://www.amalqtsat.com/vb/showthread.php?t=60280)

amged444 2026/05/31 05:11 AM

مطلوب سوفت حديث لترومان اوبشن 270
 
عايز احدث سوفت لجهاز truman tm270 option HD
المعالج صن بلص 1512 عايز اعرف اي احسن تحويل وسوفت ليه بحيث يشتغل كويس

ناصــر ســـات 2026/06/06 09:28 PM

رد: مطلوب سوفت حديث لترومان اوبشن 270
 
الجهاز قديم ليس له دعم أو سوفت ويرجديد


الساعة الآن 02:36 AM

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.
منتديات عمالقه السات