منتديات عمالقة السات

منتديات عمالقة السات (https://www.amalqtsat.com/vb/index.php)
-   قسم سوفتات البطاقة الذكية و G Share plus V 2 & V4 & V5 (https://www.amalqtsat.com/vb/forumdisplay.php?f=934)
-   -   عايز سوفت **** ذكيه أو جى شير ٤ للرسيفر ده تايجر ag1000 a3 الاسود الكبير (https://www.amalqtsat.com/vb/showthread.php?t=60604)

يوسف ابن تاشفين 2026/06/20 12:10 AM

عايز سوفت **** ذكيه أو جى شير ٤ للرسيفر ده تايجر ag1000 a3 الاسود الكبير
 
1 مرفق
هل ليه تحويل هو تايجر ag1000 a3 الاسود الكبير صن بلص 1507 8 ميجا واى فاى خارجى ومعمله تحويله سفن ستار

محمد ياسر ابوكارما 2026/06/20 05:03 PM

رد: عايز سوفت **** ذكيه أو جى شير ٤ للرسيفر ده تايجر ag1000 a3 الاسود الكبير
 
لايصلح للتايجر عليه حمايه

1506 1507 لايدعم البطاقه الذكيه

يوسف ابن تاشفين 2026/06/20 08:35 PM

رد: عايز سوفت **** ذكيه أو جى شير ٤ للرسيفر ده تايجر ag1000 a3 الاسود الكبير
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد ياسر ابوكارما (المشاركة 1061503)
لايصلح للتايجر عليه حمايه

1506 1507 لايدعم البطاقه الذكيه

ولا حتي تحويله باللودر

مركز مريم 2026/06/20 10:13 PM

رد: عايز سوفت **** ذكيه أو جى شير ٤ للرسيفر ده تايجر ag1000 a3 الاسود الكبير
 
متابعه ممتازه استاذ محمد
ولا حتي باللودر يا غالي
لان الجهاز نفسه عليه حمايه
وعند التحويل سوف يفقد سيريال

محمدكاسب 2026/06/20 11:39 PM

رد: عايز سوفت **** ذكيه أو جى شير ٤ للرسيفر ده تايجر ag1000 a3 الاسود الكبير
 
لايصلح للتايجر عليه حمايه

1506 1507 لايدعم البطاقه الذكيه


الساعة الآن 01:40 AM

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.
منتديات عمالقه السات