![]() |
يا ريت يا جماعة سوفت وير جهاز skysat sk-901 exploer واقف على كلمة boot تظهر وتختفى بشكل دائم
1 مرفق
يا ريت يا جماعة سوفت وير جهاز skysat sk-901 exploer واقف على كلمة boot تظهر وتختفى بشكل دائم ودى بياناتة ولكم جزيل الشكر
|
رد: يا ريت يا جماعة سوفت وير جهاز skysat sk-901 exploer واقف على كلمة boot تظهر وتختفى بشكل دائم
من تلقاء نفسه أم نتيجة سوفت وير خطأ؟؟؟
|
رد: يا ريت يا جماعة سوفت وير جهاز skysat sk-901 exploer واقف على كلمة boot تظهر وتختفى بشكل دائم
اقتباس:
|
رد: يا ريت يا جماعة سوفت وير جهاز skysat sk-901 exploer واقف على كلمة boot تظهر وتختفى بشكل دائم
لو انت فني وعندك افوميتر
هتفك الجهاز وهتقيس خارج البور خط 3.3 وهتقيس ريجيولتر البورده يستلم 3.3 ويخرج 1.8 واكتب القياس هنا ... لو حضرتك مش فني يبقي انصحك تشوف فني لان هذا العطل ربما يكون مشكلله بور وربما يكون سوفتوير |
رد: يا ريت يا جماعة سوفت وير جهاز skysat sk-901 exploer واقف على كلمة boot تظهر وتختفى بشكل دائم
اقتباس:
|
رد: يا ريت يا جماعة سوفت وير جهاز skysat sk-901 exploer واقف على كلمة boot تظهر وتختفى بشكل دائم
3 مرفق
توكل علي الله يا غالي
اولا هتنضف الكوم جيدا بالتنر لان هذه الاجهزه تتاثر بالتراب اظبط الاعدادت كما في الصوره اختار من open السوفت مع التاكد من الكوم والاختيار علي وضع السوفت واضغط start ثانيا هتقفل الجهاز من البور الخلفي وتضع ايدك علي زرار البور الامامي ضغط مستمر وتقوم بتشغيل الريسيفر وتنتظر التحميل حتي الاخر |
| الساعة الآن 05:09 PM |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.
منتديات عمالقه السات