الموضوع: ضبط المصنع
عرض مشاركة واحدة
  #5  
قديم 2022/01/28, 12:33 AM
الصورة الرمزية مركز مريم
مركز مريم مركز مريم غير متواجد حالياً
كبير مراقبين أقسام الرسيفرات والصيانه والفلاشات
رابطة مشجعى نادى الاهلـــــى
الاهلـــــى    
تاريخ التسجيل: 2021 Jun
المشاركات : 22,211
الدولة : مصــــــ اسيوط ــــــــر
افتراضي رد: ضبط المصنع

استاذنا الغالي كلنا اخوه وكلنا بنتعلم من بعض بعضا
لو السيرفر مدفوع عليك بحفظ الكود
ولو مجاني عليك بحفظ الكود
واغلب الاجهزه لا يوثر ضبط المصنع في الاكواد


   

التوقيع
https://www.amalqtsat.com/vb/image.php?u=2842&type=sigpic&dateline=1771713139

0003.gif?fit=516%2C82&ssl=1

مشاهدة جميع مواضيع مركز مريم

رد مع اقتباس