عرض مشاركة واحدة
  #9  
قديم 2024/08/14, 01:51 PM
الصورة الرمزية مركز مريم
مركز مريم مركز مريم متواجد حالياً
كبير مراقبين أقسام الرسيفرات والصيانه والفلاشات
رابطة مشجعى نادى الاهلـــــى
الاهلـــــى    
تاريخ التسجيل: 2021 Jun
المشاركات : 22,211
الدولة : مصــــــ اسيوط ــــــــر
افتراضي رد: ممكن حل لود تيجر x2

هات فلاشه وفرمتهها علي وضع 32
وبعدين ضع المرفق فيها كما هو بدون اي فولدر
ثم اغلق الجهاز من الكهرباء ثم وصل وانتظرالتحميل
ثم انزع الفلاشه بعد الانتهاء مباشرا وقبل التشغيل تاني مره

الملفات المرفقة
نوع الملف: bin rom.bin‏ (4.00 ميجابايت, المشاهدات 346)

   

التوقيع
https://www.amalqtsat.com/vb/image.php?u=2842&type=sigpic&dateline=1771713139

0003.gif?fit=516%2C82&ssl=1

مشاهدة جميع مواضيع مركز مريم